‘Chemistry vormde de sleutel tot succes’
Na een slopende titelfinale tegen Filou Oostende volgde voor Windrose Giants Antwerp een al even vermoeiende titelviering. “Maar dat neem je er graag bij hoor. Ik ben geen tafelspringer, maar dit superseizoen moest op een gepaste wijze worden gevierd. Ik denk dat de selectie, staf en bestuur dat met onze fans mooi hebben ingevuld”, zegt Roel Moors, de architect van de kampioenen ploeg van de Giants.
Een geweldige driedaagse stonden na het laatste fluitsignaal en na de finale van de play-offs in het teken van de viering van de treble (Beker van België, BNXT-titel en Belgische titel) bij Windrose Giants Antwerp. Het mooie decor van het ‘Schoon Verdiep’ van het Antwerpse Stadhuis vormde het slotakkoord voor de festiviteiten. Naast Antwerps burgemeester Els Van Doesburg gaf onder meer ook Belgisch premier Bart De Wever, een supporter van de fans, een mooie speech. De vele fans namen op de Grote Markt in Antwerpen afscheid van hun ‘helden’ en kijken alvast reikhalzend uit naar de start van het nieuwe seizoen. Voor Roel Moors en zijn staf is er maar eventjes tijd om de batterijen op te laden. Die nieuwe campagne met ook deelname aan Champions League vraagt immers veel voorbereiding.
Voor de rest van het artikel verwijzen wij u naar Rebound Magazine no 29.

